Rebranding van de GRP: “Empowering media people”

FacebookTwitterLinkedIn

Onder impuls van de nieuwe voorzitter Wout Dockx (general manager GFK, audience research) heeft de Raad van Beheer van de GRP een nieuwe positionering uitgewerkt met een nieuw logo en de nieuwe baseline “GRP – Empowering media people”.

 

De GRP, Groep voor Research en Planning, is een vereniging (opgericht in 1987) waar mediaprofessionals elkaar ontmoeten en kennis uitwisselen over alles wat verband houdt met mediaresearch en mediastrategie. Door middel van opleidingen en seminaries wil de GRP haar leden en andere professionals de nodige bagage geven om zich sterk te maken in de fel evoluerende professionele omgeving.

 

De nieuwe positionering werd onthuld en toegelicht door de voorzitter op de nieuwjaarsreceptie van donderdag 16 januari. Alle aanwezige leden kregen die dag ook een optreden van een gelegenheidsband van mediacollega`s. Bekende hits kregen aangepaste teksten die verwijzen naar de dagelijkse stress van mediaplanning met targets en deadlines. Tot en met actuele thema`s zoals programmatic buying werden bezongen.

 

Met een spetterend feest werd deze eerste GRP-activiteit van 2014 afgesloten: beloftevol voor het nieuwe elan van de professionele groep. Op de agenda voor 2014 staan de AMMA Awards, de MediaSchool Essentials en Advanced, en diverse symposia, informatie- en discussiesessies rond actuele thema`s.

 

UPDATE 30/01/2014: het originele persbericht vindt u hier.