PUB keert terug naar het jaar 2011

FacebookTwitterLinkedIn

Om hun 45-jarig bestaan te vieren, keert PUB terug in de tijd.

Hieronder vindt u enkele gebeurtenissen uit het jaar 2011.

Antony Slabinck leidt LBi Belgium en Guillaume Van der Stighelen krijgt binnen het Publicis-netwerk een internationale rol als global contagious officer, maar niet veel later verlaten zowel André Duval als Guillaume Vande Stighelen volledig Publicis Groupe. Een andere Belg, Erik Vervroegen, trekt van TBWA naar Publicis Groupe om er op internationaal niveau creatief directeur te worden. Duval & Van der Stighelen krijgen later dit jaar tijdens de CCB Awards onder luid applaus de President”s Awards.

Veerle Colin verlaat MTV Networks en leidt voortaan de marketing bij JCDecaux België-Luxemburg, Ann Hoerée wordt sales director bij Clear Channel.

Het televisienieuws van het jaar: De Vijver Media (Woestijnvis, Humo) koopt SBS Belgium. Sanoma wordt de derde aandeelhouder van De Vijver, naast Corelio en oprichters Wouter Vandenhaute & Erik Watté.

Philippe Wallez van ING wordt Advertiser Personality of the Year, een onderscheiding uitgereikt door UBA Belgium en PUB.

Meer informatie op PUB.be.