Ook dit jaar zet PUB in op duurzaamheid binnen de sector met het dedicated event Orbit by PUB.
De zevende editie zal op 20 november plaatsvinden in Brussel met als thema “Forever Young”.
Programma
- Wat als een reep chocolade de wereld zou kunnen veranderen? Salvatore Iannello ceo van Galler
- Het opsporen en analyseren van greenwashing – Een engagement voor toekomstige generaties, Maxime Van der Meerschen, medeoprichter van GiveActions, en Anne de Kerchove, CSR expert bij RMB
- Generation zero en de eco-kidivistische alfa’s of Hoe de nieuwe generatie de communicatie over duurzame ontwikkeling beïnvloedt, Joeri Van den Bergh Toekomst Consumentenexpert
- Stardust, Poussière d’étoiles – Grafische voorstelling in het verleden, het heden en de toekomst van de planeet, Hannah Arnesen Zweedse illustrator en schrijver
- Jong aan boord. Praten over mijn (her)generatie, Vincent Truyens, medeoprichter van Corporate Regeneration
- Fake it ’till you make it? – In hoeverre zijn authenticiteit, diversiteit en inclusie echt in communicatiecampagnes? Philippe De Wulf Hoofd VO Citizen (VO Groep)
In samenwerking met UBA
Op het programma staan ook rondetafels onder leiding van Luc Suykens (UBA) en de uitreiking van de Sounds of Change Award (in samenwerking met Var, RMB en Bubka).
- Het meten van de impact van campagnes: welke tools voor welke noden?
- Welke rol moeten de media spelen in de doelstellingen van duurzame transitie?
- Uitreiking van de Sounds of Change Award, in samenwerking met Var, RMB en Bubka
De conferentie wordt gevolgd door een walking dinner.
Schrijf je in nu er nog enkele plaatsen zijn.