Point de Vue kiest Roularta IMS als reclameregie voor zowel de Franse als Belgische editie

FacebookTwitterLinkedIn

Roularta IMS, dat al instaat voor de vertegenwoordiging van Groupe Altice Media binnen de Benelux, zal vanaf 1 februari ook de reclameregie waarnemen van Point de Vue België + Frankrijk.

 

Groupe Altice Media is de Franse uitgever van onder andere L`Express, Côté Sud, Côté Vivre Paris, Côté Est, Côté Ouest en L`Expansion en opteert dus voor een samenwerking met één enkele reclameregie voor de volledige Benelux.

 

Roularta IMS en de uittredende regie Publicarto hebben samen beslist de overgang in de beste omstandigheden en zo soepel mogelijk te laten verlopen.

 

Vanaf 1 februari kan men dus voor alle vragen rond Point de Vue terecht bij Michele Beeckman (Director) en Ana Matut (Advertising Manager) van Roularta IMS.

 

Point de Vue is het Franse people magazine waar elke week naast berichtgeving over koninklijke families ook iconen uit de kunstwereld, de zakenwereld, de film- en modewereld aan bod komen.

 

In Frankrijk heeft Point de Vue een totale oplage van dan 313.484 exemplaren (OJD 2014-2015) en in België een oplage van 41.547 exemplaren (CIM 04/2014-03/2015).

 

Voor de Belgische editie kunnen adverteerders intekenen voor Cover 2, 3 of 4.