Partnership tussen IPM Group en Jobat rond de rekrutering van talent

FacebookTwitterLinkedIn

IPM Group sluit zich aan bij de diensten van het Jobat-platform. Dankzij dit nieuwe partnership omvat de actieradius van Jobat nu 9 titels: 6 aan Nederlandstalige en 3 aan Franstalige zijde. Daarnaast biedt Jobat ook crossmediale pakketten aan waarmee je print en web kunt mixen, gekoppeld aan combinaties van Franstalige en/of Nederlandstalige merken.

Jobat vertrouwt op een groot netwerk van partners om rekruteringscampagnes te verspreiden onder de juiste talenten. Het netwerk bestond al uit Het Nieuwsblad, Het Laatste Nieuws, De Standaard, De Morgen, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg, maar breidt zich nu dus ook uit aan Franstalige zijde met de merken van IPM Group: L’Avenir, DH Les Sports en La Libre Belgique.

Dankzij dit partnership met IPM Group versterkt Jobat zijn aanbod in Franstalig België door bijna een miljoen (997.000) Franstalige werkzoekenden per dag te bereiken. Met de toevoeging van deze drie Franstalige dagbladen kunnen IPM en Jobat recruiters nog gerichtere oplossingen aanbieden voor wie op zoek is naar talent in een specifieke regio van Wallonië of Brussel. De websites dhnet.be, lalibre.be en lavenir.net stellen jobaanbiedingen voor die zijn afgestemd op de interesses van de bezoeker.