PaperJam, het Luxemburgse magazine, innoveert

FacebookTwitterLinkedIn

Maison Moderne, de uitgever van het Luxemburgse magazine PaperJam, komt met een hele reeks nieuwigheden op het gebied van print en digital. Aan printzijde zal het maandblad vanaf december in een enkel magazine van 164 pagina`s gepubliceerd worden. Tot dusver verscheen het tijdschrift met twee weken verschil in twee verschillende katernen.

 

Digital transformation

 

De themadossiers van PaperJam2 verschuiven in de toekomst naar PaperJam.lu en worden ondergebracht in een sectie ‘Digitale dossiers`. Naast de experts die door de redactie uitgenodigd worden rond bepaalde thema`s, zullen de Digitale Dossiers van PaperJam ook native advertising ruimte bieden voor B2B-adverteerders.

 

Digitale thematische newsletters

 

Verder start de uitgever ook met een nieuw type van thematische newsletters: de PaperJam Coffee Breaks. Die worden meerdere keren per jaar verstuurd naar een zeer specifiek afgebakende community van abonnees en zullen gewijd zijn aan zes thema`s die representatief zijn voor de actiefste sectoren en vakgebieden in de Luxemburgse economie (Technologie, Human Capital, Financiële markt, Strategie, Management en Communicatie). 

 

Deze newsletters zullen om 10u bij de abonnees in de mailbox zitten. In totaal zullen er op jaarbasis 37 newsletters verstuurd worden.

 

Alle details kan u bekijken in de volgende video.