Ogilvy Social.Lab leidt de derde lichting BOCA awards

FacebookTwitterLinkedIn

Bij de derde lichting van BOCA-winnaars komen Brussel en Antwerpen aan bod. Ogilvy Social.Lab verwelkomt twee BOCA awards: een Gold in de categorie Best Promotion Strategy voor FPS Chancellery of the Prime Minister met de case ‘Belgium. Uniquely Phenomenal’ en een Craftsmanship award in de categorie Best Use of Social Media in a Content Program voor Carrefour met de case ‘The Affordable Banana’.

Engie valt in de prijzen met een Silver award in de categorie Best Distribution Strategy voor hun case ‘Sweet & Smart Home’ en een Craftsmanship award in de categorie Best Video Series voor ‘Iedereen UPtimist – Tous Uptimistes’. Mirum Belgium en Propaganda ontvangen elk een Silver BOCA: Mirum Belgium in de categorie Best Content Marketing Program B2C voor Panasonic met hun case ‘eneloop [RE]charge journey’ en Propaganda in de felbegeerde categorie Highest Conversion Response voor Cera met hun case ‘CeraScoop & CeraSelect’.

The Oval Office wint de enige Bronze award deze week in de categorie Best Content Program Not for Profit voor ABVV-Metaal voor hun case ‘Social elections campaign’.

DPG Media wint maar liefst 3 Craftsmanship awards: één in de categorie Best Stand-alone, Special Topic Publication voor Dove (Unilever) met hun case ‘#ShowUs’, een tweede in de categorie Best Use of Content in a Campaign voor Dash (P&G) met de ‘#sharetheload’ en nog een derde in de categorie Best Content Design met hun case ‘De Wet van Eustachius’, die ook de Press Award krijgt toebedeeld.

Het volledige overzicht ontdekt u in de BOCA Annual, die op 1 december online verschijnt op acc.be en custo.be en waarvan de gedrukte uitgave op 4 december wordt meegestuurd met Sparkle van bpost.