De database van MediaSpecs blijft groeien: nieuwe tutorials en nieuwe formule MediaSpecs Plus
Beste mediavrienden,
Onze database is de tool bij uitstek voor al uw vragen over Belgische en Luxemburgse media en reclamemogelijkheden.
De afgelopen twee jaren kregen onze gebruikers niet alleen een software-update, ondertussen zijn er ook heel wat nieuwe functies toegevoegd: onze tutorials helpen om nog meer profijt te halen uit de tool.
De grootste uitbreiding in de databasetechnologie zit hem echter in de mediaplanner-tool MediaSpecs Plus. Kennis opbouwen en delen met mekaar. Samenwerken met collega’s en klanten wordt nog gemakkelijker. “Sharing is caring.”
In deze newsletter vindt u het medianieuws van de voorbije week.
Veel leesplezier.
Bart – Wim – Avril – Line – Lola
|
|
|
|
MediaSpecs Weekly Newsletter
30/10/2023
|
|
|
|
|
|
|
|
Na de Covid-maatregelen zijn de advertentie-inkomsten van Metro er nooit meer helemaal bovenop gekomen. De Groep Rossel wil zijn diepe dankbaarheid uiten aan alle personeel, historische partners en trouwe lezers van de voorbije 23 jaar.
Lees meer
|
|
|
|
Alex Thoré brengt grote ervaring in merken bouwen en in advertising bij aan de slagkracht van Var en zal de samenwerking tussen Var en VRT mee versterken.
Lees meer
|
|
|
|
Fleur Parnet heeft meer dan 20 jaar ervaring, zowel bij grote bedrijven als bij startups, in onder andere digital en sustainability.
Lees meer
|
|
|
|
Roularta Printing deelt mee dat de wereldwijd gewaardeerde uitgeverij The Financial Times Roularta Printing heeft gekozen als partner voor het drukken van haar magazines voor het Europese continent, het Midden-Oosten en Zuid-Afrika.
Lees meer
|
|
|
|
Ventures Media lanceert begin 2024 Forbes in België en Luxemburg onder leiding van redactiedirecteur Joan Condijts. De commercialisering zal worden verzorgd door Klaas Olbrechts van Connected Media.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
|
Tijdens de 4de editie van ‘De toekomst van communicatie en berichtgeving’ georganiseerd door BelgaClub, gingen sprekers in op hoe woordvoerders zich staande kunnen houden in een veranderende wereld.
Lees meer
|
|
|
|
Anne-Sophie Martin en Ann Massart treden aan als Senior Advisors. De versterking komt tegemoet aan de groeiende vraag naar strategisch advies en operationele ondersteuning op het vlak van veranderingstrajecten in bedrijven en organisaties.
Lees meer
|
|
|
|
Mediaplus kondigt de komst van Charlotte Van Caubergh in het team van hybride media-experts aan. Ze brengt een rijkdom aan ervaring mee in tv, print en digitaal vanuit haar vorige jobs bij Publicis en Mindshare.
Lees meer
|
|
|
|
Mélanie Morales bezit een achtergrond in digitale reclame en legde eerder al een succesvolle periode af bij Mediaplus als Digital Campaign Manager.
Lees meer
|
|
|
|
De veerkracht van FM is opmerkelijk. DAB+ boekt zeker gestage vooruitgang, maar digitale radio is nog steeds erg in de minderheid.
Lees meer
|
|
|
|
|
Floris Adriaenssens (Strategic Director LDV United), Fiona Boyle (Strategist & Connection Planner DDB Brussels), Berten Peremans (Chief Strategy Officer Publicis Groupe) en Philippe Gerin (Senior Brand Strategist TBWA) vormden het winnende team.
Lees meer
|
|
|
|
De jury nomineerde de volgende drie teams: Agnès de Briey (Mindshare) en Marie Demoulin (Space), Eliott Pousset (Semetis) en Célia Brohée (Space) en tot slot Selin Ozcelikel (Mindshare) en Marie Bourdeau (Publicis Groupe).
Lees meer
|
|
|
|
In deze sessie zal je geavanceerde AI-technieken leren die je kan toepassen op verschillende marketingtaken zoals het verzamelen van klanteninformatie, brainstormen over productevoluties en analyses maken van concurrenten.
Lees meer
|
|
|
|
De tutorials doen alles uit de doeken! De afgelopen twee jaren kregen de Database-gebruikers niet alleen een state-of-the-art software-update, ondertussen zijn er ook heel wat nieuwe functies. En we gaan nog een stap verder met MediaSpecs Plus.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
Agenda
|
7 november 2023 | 16:00 - 19:30
|
8 november 2023 | 17:00 - 23:00
|
9 november 2023 | 16:30 - 20:00
|
Meer activiteiten
|
|
|
|
|
MediaSpecs: het hele medialandschap in één zoekmachine
Onze database bevat alle informatie van Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.
Het is een bron van informatie en inspiratie voor mediabureaus, reclamebureaus, PR-bureaus, adverteerders en andere mediaprofessionals.
Reclameregies en uitgevers kunnen hun media gratis laten opnemen in de database.
|
|
|
|
|
|
|
MediaSpecs
Demo aanvragen
Contacteer ons voor een vrijblijvende en gratis demo om de werking van de database te ontdekken.
Meer informatie
|
|
Adverteren
Zet uw media, bedrijf of event extra in de kijker bij alle media- en marketingspecialisten.
Meer informatie
|
|
U wenst deze e-mails niet langer meer te ontvangen, verander hier op elk moment uw voorkeur.
Als u zich wilt uitschrijven voor alle communicatie van MediaSpecs, klik hier.
|
|
|