Nieuws

Urban Sessions kiest voor LVTPR

Urban Sessions, het nieuwe Belgische actie- en urban sports festival, heeft LVTPR gekozen als PR-partner. De missie: jong en oud naar de eerste editie van dit gratis festival in Brussel lokken.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Jury IAB Mixx Awards compleet

Na de bekendmaking van de juryvoorzitters en de opening van de inschrijvingen zijn de vier jury’s compleet. Ze worden bevolkt door een mix van aanstormend talent en ervaren rotten.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Metro Media versterkt en herschikt salesteam

De regie Metro Media, die recent het nationale medianetwerk Young Active Urban aan haar portfolio toevoegde, heeft enkele nieuwe krachten aangetrokken voor haar salesteam. Matthijs Pevenage neemt de leiding over de nieuwe commerciële structuur.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Team Talk Radio: drie podcasts over reclame

[Provided by PUB] Moet reclame shockeren om een moeilijke boodschap te kunnen overbrengen? Als creatief directeur op onder meer de campagnes voor ‘Ouders van Verongelukte Kinderen’ waakt Geoffrey Hantson minutieus over die grens.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 3 4 5 562 563