Urban Sessions kiest voor LVTPR
Urban Sessions, het nieuwe Belgische actie- en urban sports festival, heeft LVTPR gekozen als PR-partner. De missie: jong en oud naar de eerste editie van dit gratis festival in Brussel lokken.
Lees meerUrban Sessions, het nieuwe Belgische actie- en urban sports festival, heeft LVTPR gekozen als PR-partner. De missie: jong en oud naar de eerste editie van dit gratis festival in Brussel lokken.
Lees meerWhyte Corporate Affairs lanceert haar eigen podcast: The Y-Files. Een reeks over de wondere en soms mysterieuze wereld van strategische communicatie waarin het PR-bureau aan ondernemers een duidelijker beeld wil schetsen over hun vak.
Lees meerNa de bekendmaking van de juryvoorzitters en de opening van de inschrijvingen zijn de vier jury’s compleet. Ze worden bevolkt door een mix van aanstormend talent en ervaren rotten.
Lees meerDe Belgian Sponsorship Awards worden dit jaar uitgereikt op 17 november. Voor deze achtste editie is er een nieuwe jury en een nieuwe juryvoorzitter: Yves De Voeght.
Lees meerHet coronavirus heeft iedereen verplicht om anders te denken en te handelen. Ook B2B-uitgevers. Voor dit rondetafelgesprek bracht WE MEDIA Jan Bamelis, Philippe Masscheleyn en Andy Noyez samen.
Lees meerTOPradio lanceert een nieuwe DAB+ zender in broadcast en online. Samen met de discotheek Versuz willen ze "de clubsfeer 24/7 overal toegankelijk maken".
Lees meerMet 183 bedrijven en marketeers die genomineerd werden voor de Belgian Marketing Awards tekent de derde editie een eerste record op. Tegelijkertijd is ook de voltallige jury bekend.
Lees meerDe regie Metro Media, die recent het nationale medianetwerk Young Active Urban aan haar portfolio toevoegde, heeft enkele nieuwe krachten aangetrokken voor haar salesteam. Matthijs Pevenage neemt de leiding over de nieuwe commerciële structuur.
Lees meerMaandag 13 juni was de officiële start van het mandaat van Guillaume Collard als CEO van RTL Belgium. Hij volgt daarmee Philippe Delusinne op die tot april 2023 bestuurder blijft.
Lees meerVanaf september verschijnt de BRUZZ Select Cultuurspecial, met een uitgebreide vooruitblik op de Brusselse cultuuragenda, (bijna) elke maand.
Lees meer[Provided by PUB] Moet reclame shockeren om een moeilijke boodschap te kunnen overbrengen? Als creatief directeur op onder meer de campagnes voor ‘Ouders van Verongelukte Kinderen’ waakt Geoffrey Hantson minutieus over die grens.
Lees meerCommunicatiemanagers (PR en zowel interne, externe als corporate communicatie) krijgen een mooi podium voor de beste (bedrijfs)video's: dat is waar het om draait tijdens de Video Experience Day, een initiatief van AP Hogeschool Antwerpen en Kanaal Z.
Lees meer