Clear Channel vernieuwt reclametargeting met zijn nieuw data-driven aanbod
Met meer dan 10 jaar data-expertise onthult Clear Channel de vernieuwde versie van haar bestseller People & Places.
Lees meerMet meer dan 10 jaar data-expertise onthult Clear Channel de vernieuwde versie van haar bestseller People & Places.
Lees meerMora kiest voor Havas Media. Ze wonnen de pitch door duidelijke keuzes en innovatieve media-oplossingen op basis van sterke en gefundeerde inzichten.
Lees meerEr waait een nieuwe wind door Publicis Groupe, en die wordt gekenmerkt door ambitie en enthousiasme. Davy Caluwaerts, CEO Publicis Groupe België, presenteert zijn nieuw team dat bestaat uit een Executive Management en een Expert Board.
Lees meerOm alle spelers die betrokken zijn bij de ecologische en sociale transitie toegang te bieden tot meer zichtbaarheid, lanceren RMB en GiveActions samen het nieuwe reclame-aanbod Blue Speaker.
Lees meerTwo cents, gespecialiseerd in onder meer persrelaties, content management en digitale communicatie, kondigt zijn uitbreiding naar Nederland aan. Dit versterkt de aanwezigheid van moederbedrijf Advanced Fair dat al twee jaar in het land actief is.
Lees meerSchoenenretailer Deichmann (vanHaren voor de Belgische markt) heeft een nieuwe internationale partner. Mediaplus won de pitch voor vijf extra Europese markten, waaronder België.
Lees meerSabato, het weekendmagazine van De Tijd en L'Echo, splitst de huidige functie van hoofdredacteur in twee: Creative Director en hoofdredacteur.
Lees meerHaar missie zal erin bestaan een holistische aanpak te bieden om initiatieven van klanten te stimuleren en de positionering van Proxistore in de locatiegebaseerde en datagestuurde advertentiemarkt te versterken.
Lees meerEllen De Wolf wordt de nieuwe hoofdredactrice van Knack Weekend en Le Vif Weekend. Ze neemt de fakkel over van Ruth Goossens.
Lees meer[Provided by WE MEDIA] Uit het jaarlijks rapport ‘Mediaconcentratie in Vlaanderen’ van de VRM blijkt dat magazines nog steeds op zoek zijn naar de gouden formule.
Lees meerVanaf 19 februari bundelt de Franstalige radiozender Nostalgie de krachten met Pickx. Elke ochtend wordt het programma La Nosta Family uitgezonden op de schermen van Proximus-abonnees.
Lees meerKaren Hellemans wordt de uitgever van alle magazinemerken van Roularta Media Group in België. Bovenop haar rol als uitgever van de Women Brands wordt ze verantwoordelijk voor de News & Business Brands.
Lees meer