Nathalie Rahbani wordt Head of Marketing bij DPG Media

FacebookTwitterLinkedIn

Nathalie Rahbani zet haar carrière verder bij DPG Media, waar ze op 4 mei zal starten als Head of Marketing. Na zes succesvolle jaren bij Telenet, waar ze verantwoordelijk was voor alle residentiële communicatie voor Telenet en BASE als Director Brand, Media & Communications, besloot ze eind december hier een punt achter te zetten.

Nathalie Rahbani: “Ik ben zeer enthousiast om deel uit te maken van deze straffe media- en entertainmentspeler. Ik kijk ernaar uit om mee mijn schouders onder deze prachtmerken te zetten en ze samen met een sterk team verder uit te bouwen.”

Calogero Macaluso, Director TV & Streaming: “Ik kijk er naar uit om samen met Nathalie de marketing van onze tv- en streamingmerken verder uit te bouwen. Ze wordt erkend als straffe marcom specialiste en ik ben dan ook opgetogen om haar in het Streaming & Marketing team te mogen verwelkomen. Ze stuurt de brand managers, online creatives, online redacteurs en designers van de grafische studio aan.”

Nathalie Rahbani startte haar carrière 17 jaar geleden bij reclamebureaus VVL BBDO en Duval Guillaume. In 2019 werd ze bekroond tot Media Advertiser of the Year (AMMA) en sloot ze het jaar af als Advertiser Personality of the Year (PUB & UBA).