Ahold Delhaize vertegenwoordigt in België de activiteiten van Delhaize, Albert Heijn België en Bol.com. Alle entiteiten zullen vanaf 1 april kunnen rekenen op de ondersteuning en expertise van Mindshare en GroupM op vlak van media-advies, strategische begeleiding, tactische planning en aankoop van alle communicatiekanalen.
De beslissing werd deze week officieel gecommuniceerd aan de betrokken bureaus na een intensieve pitch begeleid door FMA.
“We zijn bijzonder verheugd met deze nieuwe klant! Na de eerste chemistry meeting voelden we van onze kant dat er een magische ‘klik’ was. We hebben dezelfde ambities om te groeien, dezelfde honger om te innoveren en evenveel goesting om de juiste zaken te doen en samen het verschil te maken”, zegt Suzanne Stroobants, Managing Director Mindshare.
“Ik kan geen mooier kerstgeschenk wensen voor ons team. Strategisch is het een bijzonder belangrijke winst. Het team is dan ook bijzonder trots en geweldig blij om dit avontuur aan te gaan”, zegt Gino Baeck, CEO GroupM en Mindshare.