15 jaar MediaSpecs – Media & Communities – Home

Media & Communities Seminar 28.02.23
15 jaar MediaSpecs

 

 

SAVE THE DATE

Bij MediaSpecs zijn we ervan overtuigd dat media er zijn voor en door hun communities. Niet alleen bedienen ze hun doelpubliek met informatie, door entertainment en interactie bouwen ze een hechte community. Niet uit altruïsme, maar gestoeld op een stevig business- en groeimodel. Door inkomsten uit abonnementen, reclame, bijdragen voor events of services kunnen de mediamakers steeds beter inspelen op de noden en verlangens van hun publiek en worden ze hun voorkeurplatform en -merk.

Naar aanleiding van 15 jaar MediaSpecs nodigen we alle actoren uit de Belgische media uit op ons 2de ‘Media en Communities’ seminar op 28 februari a.s. in UGC Mechelen.

Klik hier voor het volledige programma, met twee keynotes, vier Belgische tenoren, twee moderatoren en Hugues Rey.

 

Hoe implementeer je diverse contentstrategieën
en titels tot succesvolle businessmodellen?

  • Keynote speaker Pascal Chevalier, Co-founder en CEO van Reworld Media / CPI, vertelt hoe Reworld Media in Frankrijk in 10 jaar tijd meer dan 80 mediamerken samengebracht.
  • Ronde tafel met twee Belgische tenoren, die hun ervaringen delen met diversificatie en businessmodellen in de Belgische markt. Inspirerend voor anderen uit de mediawereld!
  • Debat onder leiding van moderator Matthias Langenaeker (Publicis Groupe)

 

De verantwoordelijkheden van de media
gaan hand in hand met correcte informatie.

  • Moraalfilosoof Bart Pattyn van de KU Leuven is gebeten door dit topic. Maar waarom is die waarheidsgetrouwheid belangrijk? En wat zijn die verantwoordelijkheden precies?
  • Twee Belgische tenoren gaan hierover in gesprek. Niet iedereen is namelijk van mening dat deze bezorgdheden een mediaverantwoordelijkheid zijn.
  • Debat onder leiding van moderator Eveline De Ridder (Whyte Corporate Affairs)

 

Hugues Rey, CEO van Havas en voorzitter van UMA, verzorgt de inleiding van het seminarie.

 

Schrijf nu in, het belooft een meer dan boeiende mediamiddag te worden.

Om onze 15 jaar te vieren, bieden we achteraf een feestelijke receptie aan.

 

Partners