Mamma Roma en Team Lewis gaan samenwerken

FacebookTwitterLinkedIn

Restaurantketen Mamma Roma slaat de handen in elkaar met internationaal PR- en marketingbureau Team Lewis. Met deze samenwerking wil Mamma Roma haar zichtbaarheid in België vergroten en haar rebranding in de kijker zetten.

Mamma Roma is een restaurantketen waar “pizza al taglio” centraal staat. De krokante pizza in vierkante vorm wordt elke dag vers bereid met traditionele producten die voor 95% afkomstig zijn uit Italië. Verder wordt bijvoorbeeld ook enkel gebruik gemaakt van Italiaanse dranken, zoals de prosecco’s en San Pellegrino. Mamma Roma geeft voorkeur aan het authentieke en profileert zich als kwaliteitsrestaurant. De restaurantketen telt zes vestigingen, waarvan vier in Brussel en twee in Gent.

Team Lewis zal Mamma Roma onder andere ondersteunen in de vernieuwing van hun website en met PR. “De kernwaarden die Mamma Roma in ere houdt, spraken ons meteen aan. Het groot aanbod van keuze en de casual sfeer met een ondeugend kantje is iets dat meteen uitnodigt om langs te komen”, aldus Delphine De Pauw, Managing Director bij Team Lewis België.