LN24 start de actie “PME Positive” voor KMO’s

FacebookTwitterLinkedIn

LN24 wil Kleine en Middelgrote Ondernemingen (KMO’s) ondersteunen die getroffen zijn door de coronacrisis. Concreet bieden ze daarvoor met de actie “PME Positive” hun reclameruimte aan aan ondernemingen die hun activiteiten heropstarten.

De aantrekkelijke voorwaarden vormen voor KMO’s de kans om zich in één klap voor te stellen aan duizenden mensen tegelijk, naambekendheid te ontwikkelen en van een kant-en-klare oplossing te genieten om een relevant publiek te bereiken. Wekelijks bereikt LN24 meer dan een miljoen kijkers op zoek naar informatie.

Het media-aanbod van LN24 wordt ook digitaal ingezet. Om de positieve en solidaire actie voor zoveel mogelijk partners toegankelijk te maken, werd er geopteerd om uitzonderlijk ook kleinbudgetvideo’s toe te staan gemaakt met bijvoorbeeld smartphone of computer.

Met PME Positive zal een groot aantal ondernemers via onze antenne kunnen communiceren om hun diensten of producten voor te stellen, hun geloofwaardigheid in de verf te zetten, aan naambekendheid te winnen en er onmiddellijk de vruchten van te plukken wat betreft traffic en conversie”, aldus Stéphan Salberter, Algemeen Directeur van LN24.

Het aanbod is tijdelijk geldig en bevat zowel 120 tv-passages als een digitaal plan. In de instapkost worden alleen de technische uitzendkosten in rekening gebracht.

Reclametarieven van PME Positive en contactgegevens van de regie vindt u in de MediaSpecs Database.