Jobat lanceert Go for Happy Magazine

FacebookTwitterLinkedIn

Go for Happy Magazine verschijnt zes keer per jaar als bijlage bij De Standaard en Het Nieuwsblad en wil een meerwaarde bieden aan zowel werkgevers als kandidaten. In de eerste plaats door prikkelende, inspirerende, actuele en relevante content te brengen, die zowel young graduates als meer ervaren talent aanspreekt. Denk aan thema’s zoals wellbeing, nieuw leiderschap, hybride werken, mobiliteit en heroriëntatie. Het magazine krijgt een eigentijdse frisse vormgeving die meteen in het oog springt van zodra je de krant openslaat.

Het magazine vervangt het eerdere MARK Magazine en verschijnt voor het eerst op 27 februari in De Standaard en op 1 maart in Het Nieuwsblad.

Daarnaast trekt Jobat nog sterker de kaart van digitalisering. De content van het magazine wordt digitaal geïntegreerd op Jobat.be en de zes nieuwssites van moederhuizen DPG Media en Mediahuis: hln.be, demorgen.be, nieuwsblad.be, standaard.be, hbvl.be en gva.be. De content wordt ook gedeeld op de social mediakanalen Facebook, Instagram, LinkedIn en YouTube.

Tot slot voegt Jobat ook video toe aan de content op de digitale kanalen. Dit laat kandidaten toe om op een visuele manier kennis te maken met de verhalen van werkgevers.