nlfren
  • Database login
  • Publisher login
  • News
  • Insights
  • Agenda
  • Jobs
  • Over MediaSpecs
MediaSpecs Het platform voor mediaspecialisten
nlfren
Menu
  • News
  • Insights
  • Agenda
  • Jobs
Login:
  • Database
  • Publisher

The Client Brief. Praktische gids voor het briefen van en efficiënt samenwerken met communicatiebureaus

18 maart 2013
FacebookTwitterLinkedIn

 

De bedoeling van dit gemeenschappelijk initiatief van de communicatiesector is praktijkrichtlijnen aanreiken die kunnen helpen om bureaus te briefen en hun expertise optimaal te benutten.

Meer informatie: The Client Brief. Praktische gids voor het briefen van en efficiënt samenwerken met communicatiebureaus.pdf Bron: BDMA E-mail: info@bdma.be
BDMA
< Vorige
Terug naar het overzicht
Volgende >

Andere artikels

bam

Belgian Association of Marketing gaat van start met de steun van 10 Founding Architects

14 september 2017
bam

Lancering van nieuwe marketingvereniging BAM

3 juli 2017
cuckoo awards

72 cases ingediend voor Cuckoo Awards

12 april 2017
GDPR

STIMA, IAB en BDMA maken de weg vrij voor de General Data Protection Regulation

8 maart 2017
Mediabegrippenlijst
Abonneer je op onze nieuwsbrief

Jobs

Crossmedia Account Manager

IPM Advertising
Meer jobs

News

Ben Stallaert is nieuwe Market Intelligence Expert bij Lijncom

7 februari 2023

BAM lanceert nieuwe editie van Matrix-studie

6 februari 2023

Soniq Awards: de nominaties zijn gekend

6 februari 2023
Meer nieuws

Agenda

CommPass Master Class: How to build a strong AMMA case?

9 februari | 12:30 - 13:30

Soniq Awards

16 februari | 09:00 - 10:00

Programmatic Advertising Summit

16 februari | 12:00 - 18:00
Bekijk alle Evenementen

Onze partners

  • MediaSpecs.fr

Meer over MediaSpecs

  • Over de database
  • Adverteren
  • Jobs
  • Contact

Volg ons op

FacebookTwitterLinkedIn Company
  • FAQ
  • Privacy & Cookies
  • Voorwaarden voor Mediabedrijven
  • Algemene Voorwaarden
© MediaSpecs 2010 - 2023
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze site en onze service te optimaliseren.
Noodzakelijk Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Voorkeuren
{title} {title} {title}