GiveActions werkt samen met RMB om positieve publiciteit te introduceren

FacebookTwitterLinkedIn

De sociale en groene digitale start-up GiveActions start een project rond milieubescherming en het verdedigen van een rechtvaardigere samenleving. Het project draait om een ​​applicatie die verantwoorde merken zal bekendmaken bij consumenten en gebruikers die gevoelig zijn voor milieu en sociale kwesties. De selectie van adverteerders op de applicatie is nauwgezet en gebaseerd op een waardengrafiek die bedrijven respecteren. Concreet wordt 20% tot 50% van het campagnebudget toegewezen aan de financiering van duurzame en meetbare projecten op sociaal en milieugebied.

RMB toont haar deelname aan dit sociale project door meer zichtbaarheid te bieden aan de klanten van de start-up. De positieve reclameaanpak sprak ook de RTBF aan, die op Auvio videoruimtes ter beschikking stelde voor duurzame merken en diensten. GiveActions heeft ook de mogelijkheid om digitale videocampagnes te boeken op Auvio.

De samenwerking tussen RMB en GiveActions komt tot stand door de lancering van een eerste campagne voor de Belgische bank NewB. Hun Auvio-campagne draagt dankzij GiveActions bij tot het financieren van de aanleg van natuurreservaten met Natagora, de vereniging voor de verdediging en bescherming van de natuur in Wallonië en Brussel.