Franstalige nieuwsmedia lanceren #DemainLaPresse

FacebookTwitterLinkedIn

De Franstalige nieuwsmedia lanceren de campagne #DemainLaPresse om hun transformatie van de afgelopen jaren in de kijker te zetten. De campagne laat deze media zien van hun meest moderne, gedurfde en innovatieve kant.

Dagbladen en magazines hebben de voorbije jaren gebruikgemaakt van de technologische evoluties, zonder daarbij hun informatieve boodschap te verliezen. #DemainLaPresse wil adverteerders er ook aan herinneren dat nieuwsmedia uitermate geschikt zijn om een breed publiek te bereiken (9 op 10 Franstaligen).

Vanaf 20 juni zal de campagne #DemainLaPresse te zien zijn in diverse dagbladen en magazines, maar ook op websites en social media. Door deel te nemen aan de enquête op DemainLaPresse.be kunnen lezers hun mening geven en hun verwachtingen en verlangens voor de toekomst delen.

De campagne werd oorspronkelijk in Frankrijk gelanceerd door het ACPM. In België zijn de deelnemende media Le Soir, La Libre, La DH, de titels van Groupe Sudpresse, de verschillende edities van L’Avenir, Soir Mag, Paris Match Belgique, Moustique, Le Vif/L’Express, Trends Tendances, Télépro en Ciné Télé Revue.