De eerste bevestigde sprekers beloven opnieuw een inspirerende editie van het STIMA Marketing Congress, dat dit jaar terug plaatsvindt in Brussels Expo op donderdag 7 en vrijdag 8 december met als thema: “The inconvenient truths of marketing in a digital era”.
STIMA is verheugd de early bird campagne te kunnen lanceren voor de 36ste editie van hun marketingcongres, de jaarlijkse afspraak voor professionals met een passie voor marketing. Sinds 1981 staat de eerste week van december gelijk aan inspiratie en netwerking voor de Belgische marketing en communicatie community.
STIMA is fier om alvast de volgende gerenommeerde keynote speakers aan te kunnen kondigen:
- Maria Garrido – Global Chief Insights & Analytics Officer – Havas Media Group
- Stefan Hyttfors – Futurist Speaker & Author
- Luc Suykens – Harley Procter Brand Director – P&G France, Belgium & the Netherlands
- Nell Watson – Engineer, Entrepreneur & Futurist Thinker
- Nicole Greenfield-Smith – Head of Research – Thinkbox
- Marcel Corstjens – Unilever Chaired Professor of Marketing – INSEAD
- Susan Weinschenk – Behavioral Scientist, Author, Speaker, Consultant & Mentor – The Team W
- Peter Field – Marketing and Advertising Consultant
Tijdens de early bird campagne kunnen tickets aangekocht worden met een unieke korting die kan oplopen tot €260. Deze early bird campagne loopt van 19/6 tot 12/7. Daarna zijn de standaardprijzen van toepassing.