Eleven Sports kiest voor Transfer als reclameregie

FacebookTwitterLinkedIn

Eleven Sports gaat de samenwerking aan met de thematische reclameregie Transfer. Dit partnership moet de groei van Eleven Sports verder consolideren en de toenemende interesse voor de content van de zender versterken.

Eleven Sports heeft zijn aanbod aan ‘premium content’, sinds de lancering in de zomer van 2015, fors uitgebreid: in het voetbal met La Liga, Serie A, Bundesliga, FA Cup, League Cup, MLS, Nations League en de Euro Qualifiers, maar ook met NBA en NFL en met heel wat MMA- en andere fightcontent.

Ook vanuit de reclamemarkt is de belangstelling voor Eleven Sports sterk gegroeid. Eleven Sports wil deze evolutie kapitaliseren en gaat daarom op exclusieve basis in zee met Transfer. De regie zal samen met de adverteerders spots en creatieve campagnemogelijkheden ontwikkelen die op een slimme manier worden ingepast in de tv-programmatie.

Guillaume Collard, Managing Director Eleven Sports in België en Luxemburg: “In vier jaar tijd is Eleven Sports een vaste waarde geworden in het sportmedialandschap in België. Om de verdere groei van het bedrijf te garanderen is het belangrijk onze premium content te kunnen kapitaliseren. Daarom zijn wij bijzonder tevreden deze samenwerking met Transfer te kunnen aangaan. De creativiteit en efficiëntie die Transfer aan de dag legt, past perfect in het DNA van onze zender.”

Michel Dupont, General Manager Transfer: “De kracht van onze thematische waarden wordt met deze samenwerking opnieuw versterkt. De zes zenders die binnen onze regie zullen vallen, vormen voor ons de missing link met het thema sport. Wij zijn dan ook erg verheugd op de komst van deze zenders en de bijhorende live kijkers.”