De Belgian Direct Marketing Association (BDMA) heeft de genomineerden van de Direct Marketing Personality Award bekendgemaakt. Deze prijs beloont een persoon die met zijn of haar verwezenlijkingen gedurende de laatste jaren relevant is voor de vooruitgang en de kwaliteit van de direct marketingsector. De uitreiking gebeurt op 21 mei tijdens de gala-avond van de Cuckoo Awards.
De genomineerden:
Laurent Baert (Verantwoordelijke Mediaregie bij Carrefour)
Met meer dan 10 jaar ervaring en maar liefst 82 campagnes in de laatste twee jaar is Laurent Baert een echte ambassadeur van het vak direct marketing. Een vak dat hij telkens opnieuw weer een plaats geeft in de snel evoluerende FMCG-markt, en waarmee hij relevant weet te blijven in zijn customers` journeys.
Claudine Knop (Managing Director van Database Management)
Claudine zet al jaar en dag in op direct marketing. Steeds met data als basis streeft zij naar win-winrelaties tussen merk en klant. In 2014 startte ze met het reboosten van challenger op de datamarkt in België. Via een innoverend businessplan brengt ze een nieuw, modern alternatief op de markt die adverteerders toelaat om omnichannelcommunicatie succesvol in te zetten. De databrug die ze daarbij legt met de digitale BD MyShopi-oplossing is een mooi praktijkvoorbeeld.
Benny Noë (Direct Marketing & CRM Strategist bij Thomas Cook)
“Benny staat de laatste jaren steeds meer bekend om zijn originele, creatieve mailings voor de drie merken van Thomas Cook. Slim gebruik van data gegoten in hypergepersonaliseerde campagnes leverden hem de laatste twee jaar zelfs drie Cuckoo awards op.”