
De vier juryvoorzitters die de beste digitale campagnes zullen bekronen tijdens de IAB Mixx Awards 2015 zijn gekend.
De vier jury`s – ‘Online Campaigns’, ‘Developers’, ‘Social’ en ‘Webdesign’ – zullen in eer en geweten de campagnes van 12 categorieën beoordelen om er de beste Belgische digitale pareltjes uit te halen.
De juryvoorzitters zullen eveneens de ‘Special Jury Awards’ onderscheiden, waaronder de ‘Innovation Award’ en de ‘Most Promising Agency Of The Year Award’. Dit jaar stemt het publiek mee tijdens de verkiezing van ‘Agency of the Year’ en de ‘Advertiser of the Year’.
Net zoals vorig jaar zullen de IAB Mixx Awards twee persoonlijkheden in de kijker zetten: de digital planners kiezen de ‘Digital Sales Guy of the Year’ en de digital sales guys kiezen de ‘Digital Planner of the Year’.
De vier juryvoorzitters zijn:
Online Campaings: Seb De Roover – Head of Digital – Publicis Brussels
Developers: Frédéric Martins – Head of Channel Evolution – ING Belgium
Social: Mathias Beke – Managing Director – Social.Lab Brussels
Webdesign: Caspar van Rhijn – Directeur Digitale Nieuwsmedia – Mediahuis
Deadline: indienen campagnes vóór 23 september.