De crossmedia-cel The Pool toont de uitbreiding van het aanbod in een nieuwe website

FacebookTwitterLinkedIn

The Pool, de crossmedia-cel van Mediahuis Advertising en SBS Belgium, breidde begin dit jaar uit. Naast de mediamix van beide uitgevers (tv, online, video, kranten, magazines, …) maken nu ook Roularta Media Group en IP Radio (voor Nostalgie Vlaanderen en NRJ Vlaanderen) deel uit van het crossmediale aanbod. Tegelijkertijd versterkte Katrien Willems het team als Crossmedia Ambassador.

Met een nieuwe website wil The Pool de adverteerders en agencies nog beter informeren over de werkwijze en het aanbod.

De merken die deel uitmaken van het crossmedia-aanbod zijn o.a. de tv-zenders VIER, VIJF en ZES, de nieuwsmerken De Standaard, Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg, radiozenders Nostalgie Vlaanderen en NRJ Vlaanderen, de magazines Flair, Libelle, Feeling, Knack, Trends, Steps en de tv-zenders Kanaal Z/Canal Z.