BD myShopi maakt de winnaars bekend van de 6de Folder van het Jaar verkiezing: MediaMarkt wint met ‘Golden Pages’ de vakjuryprijs

FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

Tijdens het Consumer Activation Forum van 29 november werden de winnaars bekendgemaakt van de 6de Folder van het Jaar verkiezing. Een 8-koppige vakjury boog zich samen met een uitgebreid consumentenpanel over reclamefolders van retailers, merken en andere adverteerders. Hieruit kozen ze hun absolute favorieten in 5 verschillende categorieën.

MediaMarkt werd door de vakjury tot winnaar uitgeroepen omwille van de innovatieve omnichannel aanpak van hun ‘Golden Pages’ campagne waarin de folder een centrale rol speelde. Zowel online als in de brievenbus werd in honderden folders een gouden pagina verstopt. Elke consument die zo’n gouden pagina vond, won één van de prijzen met een waarde die kon oplopen tot € 8.000.

Davy Claeys, Advertising Manager bij MediaMarkt Saturn België, blikt tevreden terug: “Dankzij deze ‘Gouden Pagina’-actie hebben we op een creatieve manier onze folder in de kijker gezet. Consumenten keken niet alleen uit naar de nieuwste MediaMarkt promoties, maar waren ook benieuwd of ze bij de winnaars waren”.

In de andere categorieën kwamen de volgende folders als winnaar uit de bus:

  • Supermarkten: Aldi
  • Home, DIY, tuin en dier: Hubo
  • Elektro en telecom: MediaMarkt
  • Beauty, lifestyle en merken: Kruidvat