BAM Marketing Congress schakelt FOMO uit

FacebookTwitterLinkedIn

Op 2 en 3 december 2021 is het zover: de 40ste editie van het BAM Marketing Congress. De jaarlijkse marketinghoogmis van de Belgian Association of Marketing wordt voortaan mee aangestuurd vanuit Ofcores. Tijd voor een dubbelgesprek met Alex Thoré en Jean-Baptiste De Bock.

Geen congres zonder congresvoorzitter, en voor de 40ste editie is dat opnieuw Alex Thoré van Magis Agency. Samen met een team van enthousiaste congresselingen timmerde hij een sterk programma in elkaar. Nieuw dit jaar is de structurele samenwerking met Ofcores – 360° event solutions van Jean-Baptiste De Bock. Er werd een meerjarige overeenkomst gesloten.

“We zijn heel ambitieus om het BAM Marketing Congress verder uit te bouwen en te investeren in de verdere groei en innovatie van dit toonaangevend event. Maar het DNA van het congres blijft ongewijzigd. Vorig jaar was er een digitale editie en daar hebben we veel uit geleerd, we combineren in 2021 ‘the best of both worlds’. Het zwaartepunt van het BAM Marketing Congress blijft de live experience waarbij we 1.500 marketing decision makers samenbrengen, met daarbij een sterk virtueel luik beschikbaar voor, tijdens en na het congres. Deze hybride versie laat toe deelnemers hun agenda te optimaliseren, op voorhand meetings in te plannen, alle content te livestreamen en een sterkt learning & community platform aan te bieden dat de levenscyclus naar vier maanden brengt in plaats van twee dagen”, vertelt Jean-Baptiste De Bock.

Meer info op PUB.be.