“Step into the 70s” met Nostalgie

FacebookTwitterLinkedIn

Van zaterdag 20 november tot en met vrijdag 26 november kan je bij Nostalgie genieten van de 70s Top 770. Net als bij de vorige reclamecampagnes zien we in hun video’s de Nostalgie-familie opduiken, deze keer met hun haan Bismillah. De videocampagnes van Nostalgie worden intern geconcipieerd en uitgewerkt door StudiJo50 en Diet! Producties.

Sofie Callewaert, Marketing Manager van Nostalgie: “Dat Nostalgie met zijn frisse en creatieve muziekacties een steeds breder en ook jonger publiek bereikt, bewijzen niet alleen de CIM-cijfers maar ook alle andere parameters. We merken dat de echte goede classics alle generaties aanspreken en dat ze vaak ook verbindend werken tussen die generaties. Vandaar dat we sinds dit voorjaar de Nostalgie-familie in onze campagnes hebben geïntroduceerd, waar jong en oud onze klassiekers beleven in allerlei vrolijke situaties. Feelgood én classics: dat is immers waar het bij Nostalgie allemaal om draait.”

In deze “Step into the 70s” video zien we sommige familieleden vruchteloos proberen om de onstnapte haan Bismillah terug in zijn hok te krijgen. De campagne loopt op de regionale televisie, Nostalgie.be en op social media.

Campagne Credits

Adverteerder: Nostalgie (Sofie Callewaert)
Concept & scenario: StudiJo 50 (Jo Nachtergaele), Diet! Productions (Dietrich Peeters) en Nostalgie (Kevin De Geest)
Productie video: Diet! Productions
Camera: Visuals gcv (Charles Pacqué)
Grafiek: TVspot (Jan Van den Bossche)
Audio: Nostalgie (Kristof Standaert)
Montage: TVspot
Publishing Nostalgie (Marie Van Rompaey en Birgit Swinnen)