Autosalon.be slaat nieuwe richting in

FacebookTwitterLinkedIn

Proximus Skynet Advertising profileert zich als referentie als het op reclame rond het Brusselse Autosalon gaat. De website Autosalon.be, waarvoor Skynet al vijf jaar de exclusieve reclameregie is, slaat ter gelegenheid van de editie 2020 een nieuwe richting in. Met een uitbreiding van de content wil de site niet alleen relevante informatie aanbrengen over het Auto-Moto Salon, Dream Cars en #WeAreMobility, maar ook nuttige antwoorden bieden op mobiliteitsvragen die leven bij de consumenten. Meer mogelijkheden dus die ook de adverteerders een hoger bereik kunnen bieden.

Vernieuwd virtueel bezoek op Autosalon.be, Vroom.be, MSN.be en Pickx

Een andere belangrijke vernieuwing is dat het virtuele bezoek van het Autosalon voor het eerst integraal deel zal uitmaken van Autosalon.be zelf. Dat virtueel bezoek ondergaat eveneens een grondige vernieuwing.

Voor de realisatie ervan werkt Proximus Skynet Advertising samen met een nieuwe technische partner, Youreka. Hun expertise en spitstechnologie transformeren de virtuele showroom in een intense interactieve ervaring. Bezoekers kunnen via een waaier van verschillende startpunten in contact komen met de automerken. De merken zelf kunnen hier creatief mee aan de slag om dit contact zo waardevol mogelijk te maken. Bovendien zijn er heel wat nieuwe mogelijkheden om de modellen op innovatieve manieren voor te stellen. Een complete reporting met een uitgebreide selectie aan data bezorgen deze nieuwe omgeving de finishing touch.

Het virtuele bezoek zal ook opnieuw te vinden zijn op Vroom.be en MSN.be. Ook op het Pickx-platform van Proximus zal het te vinden zijn.