Arnaud Steinkuhler wordt de nieuwe CEO van Auxipress

FacebookTwitterLinkedIn

Auxipress, Belgische marktleider in brand intelligence door media monitoring en het opvolgen van digitale doelgroepen, begint aan een nieuw hoofdstuk met de benoeming van Arnaud Steinkuhler als CEO.

Vanuit zijn internationale ervaring in marketing en communicatie zal de 47-jarige Steinkuhler Auxipress naar een sterkere performance en marktleiderschap stuwen. Hij kwam in 2020 aan boord als Head of Solutions om producten en diensten te ontwikkelen waarmee Brand Managers beslissingen kunnen nemen op basis van media monitoring, analyses van maatschappelijke trends en het opvolgen van doelgroepen.

Arnaud Steinkuhler: “Begrijpen hoe je merk ervaren wordt door alle stakeholders (media, doelgroepen, partners, economische en politieke actoren) is cruciaal om je marketing relevant te houden in de ogen van je publiek, en om je bedrijf de vooropgestelde groei te doen halen. Auxipress biedt de enige volledig cross-media oplossing voor reputatiebeheer op de Belgische markt.”

Steinkuhler volgt Didier Chevalier op, die na vier jaar terugkeert naar zijn familie in Frankrijk: “Ik wil de teams bedanken die de uitdagingen zijn aangegaan die we vooropgesteld hadden. Ik geef de fakkel met plezier door aan Arnaud. Met zijn talent en vaardigheden zijn het bedrijf en onze klanten in goede handen.”