AMMA Media Research of the Year – presentatie van de 10 dossiers op 19 maart

FacebookTwitterLinkedIn

Wie wint de AMMA voor Media Research of the Year?

Op donderdag 16 mei worden de AMMA Awards uitgereikt en op dinsdag 19 maart kunnen geïnteresseerden alvast de inzendingen ontdekken voor “Media Research of the Year”, samen met de vijf nominaties voor “Innovation & Development of the Year”. Dat is mogelijk van 9u tot 12u30 in Bluepoint Brussels. De sessie is tevens gratis voor CommPass-leden.

Deelnemers aan de sessie op 19 maart kunnen hun stem uitbrengen, die uiteindelijk meetelt voor 20% van de punten. De stemmen van CommPass-leden tellen dubbel.

Tijdens de sessie kan u de presentatie van deze 10 dossiers volgen:

  • Trust in News & Advertising (Trustmedia)
  • Belgium under the Influence (Isobar Belgium)
  • DIVA 3.0 (Var & Insites Consulting)
  • aCPM: aandacht als meeteenheid van mediawaarde (Brightfish)
  • Seen from Space: weekly views on research (Space)
  • Life Observer (IP Belgium)
  • MediaTopiQ Analytics & Insights Media Content Model (Auxipress)
  • Consumer Dating (Mediahuis)
  • Lunch Garden Integration of online strategy in market research (Blue2Purple)
  • Ad’titude tracker (Bpost Media)

Tijdens dezelfde sessie kan u ook de vijf nominaties voor Innovation & Development of the Year ontdekken:

  • Festival Pack 2018 – Targeted Solution (Publifer)
  • CoPilot Custom Algorithm & AI (Xaxis)
  • Proximus Triggered Campaign (Pivott)
  • DaviD The Belgian Marketplace (IPM Advertising, Pebble Media & Produpress)
  • JCDecaux Automation (JCDecaux BeLux)

Op 2 april in de namiddag zullen de genomineerde cases van vijf andere categorieën worden gepresenteerd tijdens de UMA Day Best Media Campaigns 2018.