
Op 16 mei worden naar jaarlijkse traditie de AMMA Awards uitgereikt. Dinsdag 19 maart kan u in Bluepoint Brussels alvast de inzendingen ontdekken voor “Media Research of the Year”.
Daarnaast zullen ook de nominaties voor “Innovation & Development of the Year” voorgesteld worden.
Tien dossiers maken kans op de AMMA “Media Research of the Year”:
- Trust in News & Advertising (Trustmedia)
- Belgium under the Influence (Isobar Belgium)
- DIVA 3.0 (Var & Insites Consulting)
- aCPM: aandacht als meeteenheid van mediawaarde (Brightfish)
- Seen from Space: weekly Views on Research (Space)
- Life Observer (IP Belgium)
- MediaTopiQ Analytics & Insights Media Content Model (Auxipress)
- Consumer Dating (Mediahuis)
- Lunch Garden Integration of online Strategy in market research (Blue2Purple)
- Ad’titude tracker (Bpost Media)
Alle deelnemers aan deze sessie kunnen hun stem uitbrengen, die meetelt voor 20% van de punten. De stemmen van CommPass leden, voor wie deze sessie gratis is, tellen dubbel.
Nominaties voor AMMA “Innovation & Development of the Year”:
- Festival Pack 2018 – Targeted Solution (Publifer)
- CoPilot Custom Algorithm & AI (Xaxis)
- Proximus Triggered Campaign (Pivott)
- DaviD The Belgian Marketplace (IPM Advertising, Pebble Media & Produpress)
- JCDecaux Automation (JCDecaux BeLux)
Toevoegen aan uw kalender
Wanneer
19 maart 2019 09:00 - 12:30Organisator
CommPassMeer informatie: websiteAdres
BluePoint Brussels Auguste Reyerslaan 80Brussel
1030 België + Google Maps