Laden Evenementen

Special AMMA Research & Innovation Session

09:00 - 12:30
FacebookTwitterLinkedIn

Op 16 mei worden naar jaarlijkse traditie de AMMA Awards uitgereikt. Dinsdag 19 maart kan u in Bluepoint Brussels alvast de inzendingen ontdekken voor “Media Research of the Year”.

Daarnaast zullen ook de nominaties voor “Innovation & Development of the Year” voorgesteld worden.

Tien dossiers maken kans op de AMMA “Media Research of the Year”:

  • Trust in News & Advertising (Trustmedia)
  • Belgium under the Influence (Isobar Belgium)
  • DIVA 3.0 (Var & Insites Consulting)
  • aCPM: aandacht als meeteenheid van mediawaarde (Brightfish)
  • Seen from Space: weekly Views on Research (Space)
  • Life Observer (IP Belgium)
  • MediaTopiQ Analytics & Insights Media Content Model (Auxipress)
  • Consumer Dating (Mediahuis)
  • Lunch Garden Integration of online Strategy in market research (Blue2Purple)
  • Ad’titude tracker (Bpost Media)

Alle deelnemers aan deze sessie kunnen hun stem uitbrengen, die meetelt voor 20% van de punten. De stemmen van CommPass leden, voor wie deze sessie gratis is, tellen dubbel.

Nominaties voor AMMA “Innovation & Development of the Year”:

  • Festival Pack 2018 – Targeted Solution (Publifer)
  • CoPilot Custom Algorithm & AI (Xaxis)
  • Proximus Triggered Campaign (Pivott)
  • DaviD The Belgian Marketplace (IPM Advertising, Pebble Media & Produpress)
  • JCDecaux Automation (JCDecaux BeLux)