Laden Evenementen

Programmatic Advertising Summit

13:30 - 18:00
FacebookTwitterLinkedIn

Will the hype around programmatic keep going strong 2018?

De laatste jaren zagen we snelle innovatie binnen the AD Technology industry. De innovatie met de grootste impact op het consumptiegedrag is Programmatic Advertising. Spam over irrelevante producten is verleden tijd! Data collection wordt meer en meer gesofisticeerd (Bid Data, Artificial Intelligence, …) waardoor digitale advertenties beantwoorden aan de wensen en noden van de consument, nog voor ze die zelf overwegen.

Dit is allemaal te danken aan het feit dat we aangekomen zijn in tijdperk van personalisering, met geavanceerde inzichten in het publiek. Dankzij Big Data en AI is het mogelijk om digitale advertensies te optimaliseren en elk bericht te personaliseren, een effect dat de komende jaren enkel sterker zal worden.

Tegelijkertijd doen allerlei data protection reguleringen hun intrede: de GDPR en E-privacy  zullen een de sector beïnvloeden, ongeacht de grootte of vorm van het bedrijf. We staan met andere woorden voor een gevecht voor meer transparantie, één van de vele uitdagingen voor Programmatic Advertising.

Ontdek hoe Programmatic Advertising zal focussen op de kracht van het digitale en welke impact de nieuwe reguleringen zullen hebben. Enkele thema’s die zullen worden behandeld: E-Privacy & GDPR, AI, Programmatic TV, Omnichannel, Data, Display solutions, Chatbox, blockchain Tech, video, …

Meer dan 12 experten zullen de key challenges en beste opportuniteiten voor Programmatic Advertising bespreken. Het event zal een halve dag in beslag nemen waarin conferenties gepland zijn met kwalitatieve inhoud door experts. Twee netwerk sessies geven u de kans om collega’s te ontmoeten, uw ideeën uit te dagen en feedback te krijgen.