Cyclus van 4 avondsessies > 24 april, 8 mei, 15 mei en 29 mei waarbij de focus ligt op de actoren en processen binnen de reclamemarkt.
Hoe bouwt men media-merken en hoe worden ze vermarkt? Hoe komt men tot een mediastrategie, en hoe verloopt de aankoop en het trading proces? Wat zijn de verwachtingen van de adverteerders? Hoe verloopt een mediapitch proces?
In deze cyclus worden de ecosystemen binnen de reclamemarkt zorgvuldig uitgelegd. Alle actoren komen aan bod met hun rol, hun werking en hun soms tegenstrijdige belangen.
Deze lessenreeks wordt gedragen door professionals die met beide voeten in de praktijk staan. Ze biedt een unieke kans om de horizon open te breken en de markt beter te begrijpen.
De cursus gaat door in 4 avondsessies op dinsdag van 17u30 tot 20u30 bij RTL-House, Georginlaan, 2 te 1030 Brussel. Er is een sandwich break voorzien rond 19u.
- 24.04: het standpunt van de adverteerders
- 08.05: media trading & pitches
- 15.05: de waarde van mediamerken
- 29.05: media strategieën in de praktijk
Kostprijs (excl. BTW) : 600 € voor niet leden, 450 € voor leden.
LES 4 : MEDIA STRATEGIEËN IN DE PRAKTIJK
17:30-18:50: Hoe bouw je een mediastrategie – Bérengère Dechamps, Space (FR)
Vooraleer kan begonnen worden met een aanbeveling is er heel wat input nodig. Welke? Leer de juiste vragen te stellen.
19:10-20:30: Praktische oefeningen.
Bouw een mediastrategie op basis van een concrete briefing.
Wanneer
29 mei 2018 08:00 - 17:00Organisator
CommPassMeer informatie: websiteAdres
RTL House Jacques Georginlaan 2Brussel
1030 België + Google Maps