Hoe ontwikkel je een succesvolle direct mail en/of door-to-door communicatie?
Binnen een medialandschap dat in constante (r)evolutie is, worden tijdens deze training de sterktes geschetst van In-Home Advertising, wat staat voor het totaalpakket van direct mail & door to door folders.
Het digitale tijdperk zorgt ervoor dat direct marketing veel aandacht krijgt onder de vorm van nieuwsbrieven. In combinatie met In-Home Advertising creëer je nog meer impact voor je campagne.
Maar hoe pak je dit aan en hoe zorg je ervoor dat jouw direct mail of door to door folder tot succesvolle resultaten leidt? Deze workshop biedt daarop een antwoord zodat je na de workshop aan de slag kan met concrete inzichten.
Doelgroep: Adverteerders, Communicatie agentschappen, marketing managers, brand managers, crm managers, copywriters, graphic designers
Docenten: Tatjana Raman en Daisy Bloc (Media Experts bij bpost media)
Tarieven: BAM Niet-leden: € 190 (excl. 21% TVA) BAM leden: Gratis
In samenwerking met bpost media.
Wanneer
29 mei 2018 14:00 - 17:30Organisator
BAM (Belgian Association of Marketing)Meer informatie: websiteAdres
BAM Z.1. Researchpark 120Zellik
1731 België + Google Maps