Studenten Howest zetten marketing in West-Vlaanderen op de kaart

FacebookTwitterLinkedIn

Zoals elk jaar krijgen laatstejaarsstudenten Bedrijfsmanagement aan Howest de opdracht een evenement rond marketing te organiseren. Deze keer beslisten de marketeers in spe de lat echter iets hoger te leggen.

 

Zo houden ze niet één, maar drie seminaries onder de verzamelnaam The New Marketing Chapter. De studenten willen bewust bijdragen aan deze drie avonden rond marketing en ondernemerschap. Daarbij vinden ze het belangrijk om marketing ook in West-Vlaanderen vertegenwoordigd te zien.

 

De drie seminaries gaan door op dinsdag 17 en 24 november en dan na een week pauze weer op 8 december. Elke avond staat één thema centraal.

 

Op 17 november zijn dat beginnende ondernemers die met een fris idee plots ontzettend populair zijn gebleken. Zo komt de CMO van Mobile Vikings vertellen over hoe zij een mooi marktaandeel konden afsnoepen van providers die al jaar en dag de macht in handen hebben.

 

Op 24 november vertellen drie sprekers van verschillende communicatiebureaus je alles over het benaderen van een doelgroep op een persoonlijke en toegankelijke manier. Zowel de technische (efficiënt adverteren en software voor vertegenwoordigers) als creatieve (met onder andere een spreker van Happiness Brussels) kant worden belicht.

 

Afsluiten doen de studenten op 8 december met enkele hoogstaande technologische snufjes. Zo nodigen ze alle geeks en geïnteresseerden uit om te zien hoe zaken als VR en 360° technologie ook een invloed kunnen hebben op de toekomst van marketing en ondernemen.

 

Meer informatie en tickets vind je hier.