Skynet op LiveRail, één krachtig platform voor alle video advertising kanalen

FacebookTwitterLinkedIn

Skynet Advertising geeft haar Videopower-aanbod een upgrade, door zowel de directe als de programmatic verkoopkanalen én de adserving voor video-advertenties te integreren op één platform, dat wordt aangestuurd door LiveRail.

 

Het samenbrengen van deze video inventory op één geïntegreerd platform als LiveRail biedt vele voordelen. Enerzijds kan Skynet alle campagnes centraal beheren en optimaliseren, om zodoende de campagneresultaten van de klant te maximaliseren. Anderzijds kan Skynet eveneens de programmatic en de directe verkoopskanalen centraliseren en op elkaar afstemmen. Ook socio-demo targeting, preferred deals en real time bidding worden nu toegankelijk voor adverteerders.

 

Skynet beschikt over een kwaliteitsinventory van 48 miljoen in-video ad impressies via haar premiumpartners als Zoomin.tv, Dailymotion, ePlayer, Twitch.tv, Videostrip en SpilGames. Enkel de nieuwsvideo advertisingoplossingen van Dailymotion en Zoomin.tv zijn voorlopig exclusief via de directe verkoopkanalen van Skynet beschikbaar. Samen met ePlayer (via HLN.be en 7sur7.be) zijn de Skynet Videopower nieuwskanalen alleen al goed voor 10 miljoen impressies.

 

LiveRail is naast een toonaangevend koop- en verkoopplatform voor video-advertenties ook een adservingplatform, dat maandelijks drie miljard impressies (25% van alle video-advertenties wereldwijd) verwerkt. Honderden publishers gebruiken LiveRail om hun inventaris snel en veilig te verkopen via een interface waarmee ze de campagnes van hun adverteerders kunnen beheren en optimaliseren.