Azerion vergroot zijn in-game advertentiebereik door een exclusief partnership met Bidstack

FacebookTwitterLinkedIn

Azerion kondigt een exclusief strategisch partnership aan met het in-game advertising en videogame monetisation-platform Bidstack. Azerion zal de komende twee jaar de exclusieve commerciële partner zijn voor het verkopen van Bidstack’s in-game advertentie-aanbod. De samenwerking wordt gezien als de grootste programmatic in-game advertising deal in de industrie.

Dankzij deze overeenkomst versterkt Azerion zijn digitaal advertentieplatform en biedt het merken eenvoudig toegang tot zeer betrokken consumenten via geïntegreerde in-game advertentieformats.

Azerion krijgt door de partnership met Bidstack wereldwijd toegang tot ongeveer 40 miljoen gebruikers en 60 titels via een snel groeiend portfolio van uitgevers. Azerion biedt hiermee een wereldwijd bereik en bestrijkt belangrijke markten zoals de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Nederland, Frankrijk, België en Duitsland.

Met het partnership breidt Azerion zijn in-game advertentieaanbod uit op een belangrijk strategisch moment, want in 2022 zal in-game advertising een belangrijke groei doormaken.