[Magazine Media] Hoe spring je er als bouwmerk uit wanneer Batibouw virtueel gaat?

FacebookTwitterLinkedIn

Eind februari en begin maart is voor adverteerders uit de bouw- en verbouwsector wat januari is voor de auto-adverteerders. In tegenstelling tot het Autosalon dat dit jaar niet plaatsvond wegens de coronacrisis, gaat Batibouw, de belangrijkste beurs voor bouwers en verbouwers, wel door, al is het een virtuele editie geworden.

Organisator Fisa biedt van zaterdag 27 februari tot en met zondag 7 maart bezoekers een online platform aan met 200 exposanten. Er worden 150.000 bezoekers verwacht.

Hoewel er online heel wat productinformatie, foto’s, video’s en prijzen te vinden zijn en de bezoeker via een chatbot geleid wordt naar de bedrijven en producten waar hij interesse in heeft, is deze ervaring niet te vergelijken met een ‘echt’ salon. Daar kunnen individuele chatsessies en live video calls met vertegenwoordigers van elke exposant weinig aan verhelpen.

Lees het volledige artikel op de website van Magazine Media.