Native podcasts als impactvolle communicatietool om een merkverhaal te brengen

FacebookTwitterLinkedIn

Na het succesvolle webinar “Data? Maak u klaar voor 2022!” pakt Trustmedia uit met een tweede webinar voor de marketingcommunity. Deze keer zoomt de regie van Mediafin in op het nieuwe en snelgroeiende segment van branded podcasts.

“Podcasts zijn aan een sterke opmars bezig. Meer en meer Belgen luisteren in de wagen, op het openbaar vervoer en zelfs thuis naar inspirerende podcasts. 21% verkiest podcasts boven radio en dit vaak met het doel om iets bij te leren (66%). Hierbij vindt 17% het belangrijk dat er een sterk merk achter een podcast staat”, aldus het Digimeter Rapport 2020.

Vernieuwende en creatieve formats, zoals native podcasts, vormen een krachtige aanvulling op klassieke advertising om een specifieke boodschap naar stakeholders over te brengen.

Native podcasts

Native podcasts zijn het medium bij uitstek om een merkverhaal op een behapbare en duidelijke manier over te brengen aan geïnteresseerden, prospects, klanten en stakeholders. En dit in een medium dat 24/7 beschikbaar is.

Content Republic, de branded content divisie van Trustmedia, zette het voorbije jaar sterke native podcasts en podcastreeksen in de markt. Klanten als Agoria, Belfius, EY, Salesforce en Telenet deden beroep op de expertise van Content Republic om hun verhaal en expertise tot bij de juiste doelgroep te brengen.

Gratis webinar

Content Republic deelt deze expertise tijdens een gratis webinar op dinsdag 8/12 om u te helpen uw doelstellingen te bereiken.

  • Welke opportuniteiten zijn er om uw merk te linken aan een podcast?
  • Hoe kan u podcasts en podcastreeksen inzetten als doelgerichte en impactvolle communicatietool?
  • Hoe werkt het concreet en aan welke best practices houdt u het best vast?

Inschrijven kan hier.