Wie is Het Slimste Reclamebureau ter Wereld?

FacebookTwitterLinkedIn

De strijd der reclametitanen barstte afgelopen najaar los tussen 28 reclamebureaus. Vorige week vrijdag bereikte die strijd haar absolute hoogtepunt: TBWA, FamousGrey en OMcollective speelden de finale van Het Slimste Reclamebureau ter Wereld. Maar wie van de drie slaagde erin om de titel in de wacht te slepen?

De finale werd op vrijdag 15 december opgenomen in de tv-studio bij EMG in Vilvoorde met Erik Van Looy als presentator en Bart Cannaerts en Jennifer Heylen als jury. Nomi Coppens van OMcollective, Benjamin Van Maldergem van TBWA en Jef Leysen van FamousGrey hadden de eer om hun reclamebureau te vertegenwoordigen.

Els Vercauteren, Director Brand Studio Ads & Data: “Ook dit jaar kon het Het Slimste Reclamebureau ter Wereld op heel wat enthousiasme rekenen binnen de reclamesector. Bij Ads & Data hechten we veel belang aan creativiteit en dit is voor ons de ultieme manier om onze merken onder de aandacht te brengen bij de reclamebureaus.”