Var geeft InTune-special over sonic branding uit

FacebookTwitterLinkedIn

Smartspeakers en voice assistants nemen een steeds belangrijkere plaats in in ons leven en podcasts en audiobooks boomen. Om zoveel mogelijk merken mee op de audio-trein te krijgen, brengt Var een InTune-themapublicatie over sonic branding uit.

In een wereld die steeds digitaler en mobieler wordt, is een audiostrategie niet langer een ‘nice to have’ maar een ‘must’ geworden“, zegt marketingverantwoordelijke Stefanie Van Snick. “Merken die geen audioluik in hun brandbook opnemen, dreigen achter te blijven.”

CEO Saskia Schatteman vult aan: “We vroegen de beste sonic branding-specialisten naar hun meest inspirerende cases, legden ons oor te luister bij internationale experten en gingen op zoek naar de interessantste trends.

Het magazine valt deze week in de bus bij 4.000 marketing- en mediaspecialisten, bij de meesten op hun werkadres. Vermits veel mensen telewerken door het Corona-virus stelt Var de publicatie ook online beschikbaar (download in het Nederlands of in het Frans).