Transfer voegt radioaanbod toe aan portfolio

FacebookTwitterLinkedIn

Thematische reclameregie Transfer betreedt naast tv, digitaal en bioscoop nu ook de wereld van de radio. Het nieuwe radioaanbod heeft als doel om 10% van de markt te veroveren.

In samenwerking met Mediabrouwers zal Transfer vanaf april een radioaanbod uitrollen dat een netwerk van een 37-tal regionale en onafhankelijke radio-omroepen in Vlaanderen omvat.

Tom Maeckelbergh en Bart De Jonge, zaakvoerders van Mediabrouwers: “De radiolancering van Transfer biedt nieuwe mogelijkheden voor adverteerders en luisteraars in het noorden van BelgiĆ«. We zijn heel benieuwd om ons publiek te laten kennismaken met dit nieuwe aanbod.”

Michel Dupont, General Manager van Transfer: “Deze samenwerking vertegenwoordigt een belangrijke mijlpaal voor Transfer en markeert ons streven naar diversificatie en groei. Wij zijn ervan overtuigd dat ons radioprogramma een waardevolle aanvulling zal zijn op het huidige media-aanbod.”

De regie zal drie pakketten (bronze, silver en gold) voorstellen, met een easy buying principe. “Bij Transfer ligt de kracht in het bundelen van diverse challengers tot een coherent pakket. BelgiĆ« heeft een gevarieerd radiolandschap en biedt een unieke kans om deze diversiteit te benutten. Elke regionale radio draagt een eigen DNA, waardoor niet alleen het aankoopproces wordt vereenvoudigd, maar ook toegang wordt verkregen tot radiocommunities die nauw verbonden zijn met hun luisteraars“, staat te lezen in het persbericht.

De mediakit van dit radiopakket is nog in voorbereiding bij Transfer en zal eerstdaags te vinden zijn in de MediaSpecs Database.