RMB introduceert nieuwe digital formats

FacebookTwitterLinkedIn

Aansluitend op de lancering van RTBF Auvio, pakt RMB uit met vier gloednieuwe of herziene video reclameformats.

 

De interactieve pre-roll video

 

Ga voor een grotere interactiviteit dankzij dit exclusieve format dat de kijker oproept tot actie in de reclamespot. Door middel van aanklikbare ‘hotspots’ tijdens de pre-roll, krijgt de webbezoeker vrijwillig toegang tot meer content in de vorm van tekst, foto en video binnen de player.

 

Nog drie effectieve formats

 

Tijdens de live uitzendingen in streaming op RTBF Auvio, biedt RMB als sponsormogelijkheid een Live Aankleding van de videoplayer, aanklikbaar en in de kleuren van uw merk.

 

De In-Video Overlay Ad, ook ’toaster’ genoemd, verschijnt 10 seconden in surimpressie onderaan het videovenster. Hiermee kan u zonder tv-spot uw aanwezigheid op de RTBF-video’s benadrukken.

 

Er is ook de nieuwe versie van de Companion Ad. Dit format ‘vergezelt’ uw pre-rolls in de vorm van een leaderboard onder de videoplayer.