Nieuwe website voor AutoGids.be

FacebookTwitterLinkedIn

Sinds 1 augustus staat de nieuwe website van AutoGids en Le Moniteur Automobile online.

 

“We hebben behouden wat onze site zo uniek maakt – de gedetailleerde en vergelijkende tests door onze journalisten, de mening van meer dan 17.500 gebruikers over hun eigen auto, en de aankooptips – en deze troeven uitgebreid met alle diensten die je nodig hebt om goed geïnformeerd een nieuwe auto te kopen. Dat alles zit verpakt in een al even nieuwe interface. De toekomstige koper van een nieuwe auto zal op de nieuwe website alle informatie, diensten en alternatieven vinden om de beste keuze te kunnen maken uit het steeds ruimer wordende aanbod.”

 

Vanaf maandag 7 september wordt de lancering van de nieuwe Autogids.be en Moniteurautomobile.be officieel gecommuniceerd gedurende vier weken. Deze lancering zal gepaard gaan met een communicatiecampagne (via radio, kranten en internet) ter waarde van ruim 400.000 euro.

 

Vier adverteerders kunnen hun merk verbinden aan deze lancering tijdens de maand september aan de hand van vier exclusieve RichMedia-formats (Background + IMU + LB + Overlayer).

 

Dit pakket omvat één week naar keuze met rich media-aanwezigheid op de homepage, aangevuld met twee bijkomende weken klassieke display (IMU/Leaderboard). Het pakket heeft een totale waarde van ruim 1.300.000 impressies.