Q-music presenteert een nieuw logo en nieuwe slogan

FacebookTwitterLinkedIn

“Q is good for you” wordt “You make us Q“.

 

De luisteraar voorop stellen, dat is wat Q-music wil uitdragen met deze nieuwe slogan/baseline die vanaf 31 augustus gebruikt zal worden.

 

De commerciĆ«le zender van Medialaan stelt verder ook zeven nieuwe programma’s voor “waarin muziek en luisteraars centraal staan”.

 

Van 6u tot 9u: Maarten Vancoillie en Dorothee Dauwe maken de luisteraar wakker.

 

Van 9u tot 12u: Sven Ornelis ruilt het ochtendblok voor de voormiddagshift. Bij hem hoor je “muziek van vandaag en songs die je opnieuw wil horen”.

 

Tussen 12u en 13u: Jolien Roets start met een lege playlist en de luisteraar bepaalt wat hij wil horen. 

 

Van 13u tot 16u: Wim Oosterlinck neemt de namiddagblok voor zijn rekening. 

 

Tussen 16u en 19u: Sam De Bruyn en Heidi Van Thielen loodsen de luisteraars doorheen het verkeer.

 

Om 19u leiden Sean Dhondt en Marcia Bwarody de avond in met “een stevige dosis livemuziek en no-nonsense interactie”.

 

Van 22u tot 24u is er de stem van Rik Boey. Bij hem zijn de kernwoorden “interactief, social en de trending topics van de dag”.

 

Bekijk hier het persdossier.