Nieuwe organisatiestructuur voor Roularta Media

FacebookTwitterLinkedIn

Roularta Media, de nationale reclameregie van Roularta Media Group, benadert de reclamemarkt voortaan met 3 sectoriële sales-teams, elk aangestuurd door een Account Director.
Mireille De Braekeleer volgt Michèle Beeckman op als Account Director van het Lifestyle-team. Ze staat in voor de sectoren Beauty, Fashion en Living/Garden. Michèle Beeckman is voortaan verantwoordelijk voor Internationaal en verzorgt de contacten met de buitenlandse vertegenwoordigingskantoren en de buitenlandse klanten. Het Lifestyle-team verwelkomt ook een aantal nieuwe Account Managers: Valerie Vandermersch voor Fashion en Dalia Marogy voor Beauty.
Paul Bayer (ex-Truvo) wordt vanaf februari Account Director van het News & Business-team. Hij staat in voor de sectoren Automotive, Finance, ICT, Graphics, Governance, Industry en Services.
Chris Cooreman wordt Account Director van het sales-team Building, Healthcare & Leisure (sectoren Building, Energy, Food & Beverage, Retail, Tourism en Healthcare). Account Managers Frank Berckmans en Bernard Jaradin vervoegen dit team.
Naast de drie sectoriële sales-teams zorgt het sales-team Classified en Telemarketing voor de advertentiewerving van verschillende rubrieken, publiscopies, specials en dossiers in de Roularta-titels en verschillende titelgebonden events.  Dit team staat onder leiding van Account Director Sandra Seghers.
Deze vier sales-teams worden ondersteund en bijgestaan door gespecialiseerde expertise-cellen: een cel Communicatie & Research (o.l.v. Ilse De Schutter, ex-Scripta), een cel Online (o.l.v. Frédérique Roefs), een cel Audiovisueel (o.l.v. Kevin Ayeni) en een cel Internationaal (o.l.v. Michèle Beeckman).