Nieuw boek van Jan Van den Bergh: “Ik ben een aanrader”

FacebookTwitterLinkedIn

Jan Van den Bergh is een oude bekende in de Belgische reclamewereld. Voor hij in 2006 naar China vertrok, stond hij mee aan de wieg van Quattro, Saatchi & Saatchi Brussels en Boondoggle. Als internetpionier zag hij in de cijfers hoe belangrijk actieve (online) fanatici waren in de opbouw of ondergang van een merk.

 

Op 6 september presenteerde Jan Van den Bergh zijn nieuw boek “Ik ben een aanrader”. Het boek met als ondertitel “Wie zegt wat hij denkt, is goud waard voor een merk” geeft de visie van een ex-reclameman op de toekomst van marketing en reclame. En die veranderende toekomst is schitterend voor alle consumenten en voor de merken die zodanig excelleren dat ze collectief de hemel in worden geprezen.

 

“Aanraders zijn er altijd al geweest. Ze hebben een mening over alles. Ook over een bepaald merk. Het internet maakte hen nog belangrijker. Zij zijn de echte ‘reclamemakers`. Betrouwbaarder. Overtuigender. Eerlijker. Sterker.”