Best Kept Secret
Beste mediavrienden,
De agentschappen maken graag gebruik van de MediaSpecs Database.
Zodanig graag dat ze competitie met andere agentschappen willen vermijden.
Zo vertelde een gebruiker:
“Maar, Bart, ik gebruik de Database áltijd! Maar dat kan ik toch niet vertellen in een testimonial, want dan gaat iederéén die willen gebruiken.”
(naam en bedrijf bekend bij de redactie)
Wij zouden natuurlijk graag vertellen over de Database, maar vertrouwen erop dat iemands Best Kept Secret zijn een groot compliment is.
Naar goede gewoonte blijft MediaSpecs in juli en augustus trouw op post.
Zowel onze mediadatabase als nieuwswebsite worden dus dagelijks bijgewerkt.
In deze newsletter vindt u het medianieuws van de voorbije week.
Veel leesplezier.
Bart – Wim – Avril – Line – Lola
|
|
|
|
MediaSpecs Weekly Newsletter
03/07/2023
|
|
|
|
|
|
|
|
Var gaat verder in zee met Ads & Data. De bestaande commerciële samenwerking voor displayreclame en shortform video breidt zich nu ook uit naar online video. Meer concreet gaat het om unskippable prerolls bij het videoaanbod op VRT MAX.
Lees meer
|
|
|
|
Vanaf 1 januari 2024 zal Ads & Data de commerciële belangen van MENT behartigen. De zender die focust op Vlaamse muziek vormt de perfecte aanvulling op de huidige merkenportefeuille van de reclameregie.
Lees meer
|
|
|
|
Var zal vanaf 1 januari 2024 de nationale advertentieverkoop van Nostalgie Vlaanderen, Nostalgie+ en NRJ verzorgen. De uitbreiding van het audioaanbod past binnen de strategie van Var om zich sterker te concentreren op radioreclame en digitale audio.
Lees meer
|
|
|
|
Met trots kondigt de regie zijn aanwezigheid aan op één van de meest exclusieve golfclubs van het land, Royal Zoute Golf Club in Knokke. Het nationale DOOH-netwerk genereert wekelijks meer dan 110.000 impressies in 32 golfclubs.
Lees meer
|
|
|
|
Concessiehouder JCDecaux onderhoudt voor Stad Antwerpen de 900 wachthuisjes voor reizigers van De Lijn. Zij onderzoeken telkens of bij een nieuw wachthuisje een groendak mogelijk is, rekening houdend met de omgeving en technische vereisten.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Als CCO zal Wim Jansen de verschillende commerciële teams van DPG Media Advertising aansturen, inclusief het business development team en Integreate. Wim Jansen stapt over van JCDecaux waar hij 17 jaar lang CEO was.
Lees meer
|
|
|
|
Vanaf 15 september worden Philippe Andrianne en Thierry Desmedt benoemd tot co-Managing Directors van het filiaal België & Luxemburg. Zij zullen Wim Jansen opvolgen die het bedrijf verlaat en zich aansluit bij DPG Media.
Lees meer
|
|
|
|
VRT heeft haar Jaarverslag 2022 voorgesteld aan de mediacommissie van het Vlaams Parlement. Halverwege de lopende beheersovereenkomst tonen de cijfers uit het jaarverslag aan dat VRT ook in 2022 een gids voor alle Vlamingen was.
Lees meer
|
|
|
|
De Tijd groeit in 2022 met maar liefst 11% in betalende verkoop (papier en digitaal) in vergelijking met 2021 en is daarmee de enige stijger in Vlaanderen. Ook voor L’Echo is er een vergelijkbare evolutie.
Lees meer
|
|
|
|
MMBSY kondigt de oprichting van MMPRESS aan, een zusterbureau voor strategische en corporate communicatie. Managing Partners van MMBSY, Myra Nurski en Mie Van der Auwera, vonden in Erika van Bogget hun Managing Director voor MMPRESS.
Lees meer
|
|
|
|
|
Als er één domein is waar het CIM continuïteit vertoont in hun definities, dan is het wel bij de controle van de persverspreiding. De breuk waarnaar we verwijzen in de titel, betreft de resultaten voor 2022, in de vorm van een nieuwe hybride kolom.
Lees meer
|
|
|
|
Ontdek in dit rapport hoe 's werelds meest waardevolle merken de uitdagingen van het afgelopen jaar zijn aangegaan, alsook de factoren die groei stimuleren in een tijdperk van disruptie en volatiliteit.
Lees meer
|
|
|
|
Voor het zesde jaar op rij publiceerde de Expert Hub Content Marketing van BAM zijn Content Marketing Casebook. Dat bevat naar goede gewoonte de favoriete lokale cases van Belgische content marketeers.
Lees meer
|
|
|
|
De juryvoorzitters van de IAB MIXX Awards zijn reeds bekend en ook de inschrijvingen zijn geopend. Met een voltallige jury is het plaatje helemaal compleet. De vier jury’s bestaan uit een combinatie van ervaren experts en aanstormend geweld.
Lees meer
|
|
|
|
[Provided by PUB] Het eindpalmares voor de Belgen vermeldt slecht drie Bronze Lions: Happiness, Wunderman Thompson en Publicis Groupe.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
Agenda
|
31 augustus 2023 | 09:00 - 14:30
|
31 augustus 2023 | 15:15 - 21:00
|
21 september 2023 | 09:00 - 14:00
|
Meer activiteiten
|
|
|
|
|
MediaSpecs: het hele medialandschap in één zoekmachine
Onze database bevat alle informatie van Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.
Het is een bron van informatie en inspiratie voor mediabureaus, reclamebureaus, PR-bureaus, adverteerders en andere mediaprofessionals.
Reclameregies en uitgevers kunnen hun media gratis laten opnemen in de database.
|
|
|
|
|
|
|
MediaSpecs
Demo aanvragen
Contacteer ons voor een vrijblijvende en gratis demo om de werking van de database te ontdekken.
Meer informatie
|
|
Adverteren
Zet uw media, bedrijf of event extra in de kijker bij alle media- en marketingspecialisten.
Meer informatie
|
|
U wenst deze e-mails niet langer meer te ontvangen, verander hier op elk moment uw voorkeur.
Als u zich wilt uitschrijven voor alle communicatie van MediaSpecs, klik hier.
|
|
|