BAM Content Marketing Casebook aan 6de editie toe

FacebookTwitterLinkedIn

Voor het zesde jaar op rij publiceerde de Expert Hub Content Marketing van BAM zijn Content Marketing Casebook. Dat bevat naar goede gewoonte de favoriete lokale cases van Belgische content marketeers. Voor de tweede keer verschijnt het casebook zowel in print als digitaal.

A.S. Adventure, UGent, Unilin, Spa en zelfs escort Mel Meliciousss. Ook dit jaar bevat het BAM Content Marketing Casebook opnieuw zowel gevestigde namen als onbekendere en kleinere initiatieven. In totaal hebben 11 Belgische content marketeers hun favoriete lokale case beschreven en toegelicht waarom dit voor hen de case van het jaar is. Zij werden aangevuld met een opvallende case van de afgelopen drie jaar.

“Eens te meer is de veelzijdigheid van content marketing in het casebook terug te vinden”, klinkt het bij Bart Lombaerts (SPYKE), voorzitter van de Expert Hub Content Marketing bij BAM. “Je leest er over een veelbekroonde case, maar evengoed over een project dat kleinschalig of regiogebonden is. Dit casebook is en blijft daarom uniek. Bureaus of adverteerders kunnen immers niets insturen, ze kunnen alleen maar hopen dat ze door hun vakgenoten uitgekozen worden.”

U kan het casebook hier digitaal consulteren.