MediaSpecs

Het platform voor mediaspecialisten

 
 
Onleesbaar? Bekijk deze nieuwsbrief in je browser | Version française
 

Ontdek alle productdetails van meer dan 1.600 digitale media

Beste mediavrienden,

De database van MediaSpecs geeft heel getailleerde info over meer dan 1.600 digitale media, met formaten, formules, prijzen en technische gegevens (meer dan 70 productcriteria).

Alles is makkelijk terug te vinden via meer dan 1.500 zoekfilters die onmiddellijk de relevante media naar boven brengen. Contacteer ons voor een rondleiding doorheen alle mogelijkheden.

In deze newsletter vindt u het medianieuws van de voorbije week. Voor dagelijks nieuws kan u terecht op www.mediaspecs.be.

Veel leesplezier.

Bart – Wim – Avril – Line – Lola

 
MediaSpecs
Weekly Newsletter

22/05/2023

AMMA 2023: Alle genomineerden werden aangeduid, tot 31 mei kan u stemmen voor de Media Advertiser of the Year

Juryvoorzitster Lieve Pattyn (EG) en de 26 professionals van de finale AMMA-jury zijn in debat gegaan. Winnaars in 15 categorieën aanduiden nam een hele dag van intense beraadslagingen in beslag. Hier vindt u de volledige lijst van genomineerden.

Lees meer
 

Vanaf 22 mei kunnen merken voor het eerst adverteren op Streamz

Streamz, de streamingdienst van Telenet en DPG Media, lanceert ‘Streamz Basic’, een abonnement met reclame. Daarmee krijgen adverteerders de kans om met hun merk aanwezig te zijn in een premium streaming omgeving.

Lees meer
 

De Koninklijke Belgische Voetbalbond en Bepublic Group verlengen hun samenwerking tot 2025

De KBVB doet sinds 2019 een beroep op het PR- en communicatiebureau Bepublic Group. “We zijn trots dat de Voetbalbond zijn vertrouwen in de expertise van ons team bevestigt", aldus Anja Peleman en Sara Vercauteren van Bepublic Group.

Lees meer
 

Jobs

Expert Communicatieadviseur
Stad Genk
Meer jobs
 
 

Twee nieuwe datamogelijkheden bij RMB: Geoboost en Pixelboost

Naast de bestaande dataproducten komen er bij RMB voor adverteerders nu twee nieuwe mogelijkheden bij: targeting via uitgebreide geofencing (Geoboost) en retargeting via pixelintegratie (Pixelboost).

Lees meer
 

DPG Media en Rossel vernieuwen het PNU-aanbod

Premium Newsbrands United, kortweg PNU, vernieuwt. Samen met Rossel Advertising wil DPG Media Advertising op een gemakkelijke manier digitale campagnes in het hele land aanbieden. Alle details in de MediaSpecs Database.

Lees meer
 

Made in lanceert vernieuwde website

Made in, het grootste platform in Vlaanderen voor regionaal ondernemersnieuws, heeft haar website Made-in.be grondig vernieuwd en biedt lezers voortaan een nog betere en gebruiksvriendelijkere ervaring met de nieuwste technologieën.

Lees meer
 

Logic-Immo.be verhuist naar Zimmo.be

Zimmo.be neemt het merk en de klanten van immowebsite Logic-Immo.be over. Dankzij deze transactie verwerft Zimmo een belangrijk aandeel op de woningzoekertjesmarkt in Brussel en Wallonië.

Lees meer
 

Seen from Space: Volgens zijn verklaringen bestaat de passieve surfer niet meer

Uit een onlangs gepubliceerd onderzoek in het Verenigd Koninkrijk blijkt dat een grote meerderheid (70%) van de 2.009 respondenten één of meerdere methoden gebruikt om hun online identiteit te beschermen.

Lees meer
 

GroupM Recession Monitor: Behoort een streamingabonnement tot de kleine geneugtes?

In de categorie van de streamingabonnementen zijn de eerste 5 golven van de Recession Monitor duidelijk: de besparingen nemen toe. In golf 5 (week van 10 mei) verklaart 1 op 5 kleine besparingen te doen en 1 op 6 grote besparingen.

Lees meer
 

BAM Think Tank Sustainability publiceert greenpaper nu ook in het Engels

Om marketeers handvaten te geven om duurzaamheid centraal te plaatsen binnen de onderneming(en) waarvoor ze werken, realiseerde BAM eind vorig jaar een greenpaper waarin een tiental experts meningen, cases en cijfermateriaal delen.

Lees meer
 

Onderzoek van PwC wijst uit dat Channel Factory media waste met 23 procent vermindert

Om zijn transparantie, zijn efficiëntie tegenover adverteerders en bureaus, en zijn kostenbesparingen door een betere advertentieplaatsing cijfermatig te onderbouwen, deed Channel Factory een beroep op PwC voor een ​​evaluatie van zijn technologie.

Lees meer
 

WE MEDIA Academy organiseert infosessie over CommToZero met Jonathan Jacoby (Space) en Els Michiels (Roularta)

Wat is de ecologische voetafdruk van uw bedrijf en hoe wordt die berekend? Wat is de CO2-uitstoot van een mediacampagne en hoe belangrijk is het om dat te weten? WE MEDIA Academy organiseert op vrijdag 26 mei een infosessie over CommToZero.

Lees meer
 

Agenda

Matrix Wave #13: Study Results
23 mei 2023 | 12:00 - 13:00
C Square: De keukengeheimen van de politieke marketingmachine
24 mei 2023 | 12:00 - 14:00
CommPass Masterclass: Digital Effectiveness
16 november 2023 | 13:00 - 15:30
WE MEDIA Academy: CommToZero
26 mei 2023 | 11:00 - 17:00
Ecommerce Summit
26 mei 2023 | 12:30 - 18:00
Meer activiteiten
 
 

MediaSpecs: het hele medialandschap in één zoekmachine

Onze database bevat alle informatie van Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.

Het is een bron van informatie en inspiratie voor mediabureaus, reclamebureaus, PR-bureaus, adverteerders en andere mediaprofessionals.

Reclameregies en uitgevers kunnen hun media gratis laten opnemen in de database.

 
 

Inschrijven


Uw collega's kunnen zich hier inschrijven

Archief


Lees de vorige newsletters

MediaSpecs


Homepage
Facebook
Twitter
Linkedin

MediaSpecs

Demo aanvragen

Contacteer ons voor een vrijblijvende en gratis demo om de werking van de database te ontdekken.

Meer informatie
 

Adverteren

Zet uw media, bedrijf of event extra in de kijker bij alle media- en marketingspecialisten.

Meer informatie
U wenst deze e-mails niet langer meer te ontvangen, verander hier op elk moment uw voorkeur.
Als u zich wilt uitschrijven voor alle communicatie van MediaSpecs, klik hier.